هرگز نگو.....

هرگز درباره احساسات خودت سخن مگو ، وقتی واقعا وجود ندارن....

 هرگز نگو که دوست داری ،اگر حقیقتا به آن اهمیت نمی دهی .....

هرگز دستی را نگیر ، وقتی قصد شکستن قلبش را داری ......

هرگز نگو برای همیشه ، وقتی میدونی جدا میشی..........

هرگز به چشمانی نگاه نکن اگر قصد دروغ گفتن داری .......

هرگز به کسی نگو *تنها اوست * درحالیکه در فکرت با دیگرانی......

آره بلاگی ...اینها فقط چند تا جمله ای بود که شاید بارها و بارها و بارها از این بر و اون بر شنیدیم .اما شده یک بار اینها را بفهمیم ؟؟؟ شده به چشمانی که تشنه ی حقیقته  نگاه کنیم اما قصد دروغ بهش را نداشته باشیم؟  شده  از احساستی سخن بگیم در حالیکه واقعا وجود نداشته و نداره ؟

یه جمله ی معروف هست که میگه :

تا بوده همین بوده> تا هست همین هست.......

نظرات 7 + ارسال نظر
ناصر جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:03 http://www.ahvazmobile.2ir.ir

سلام نیما چرا بیشتر وبلاگها
وسایتها میگن باگذاشتن ایمیل تو بخش نظرات .دعوت نامه برایشان
ارسال میشود ولی بیشتراشون
خالی بند بودند .اما وب شما یک چیز دیگه ای هست نیما جان اگه دعوت نامه پارسا اسپیس برام بفرستی .من هم یه جورایی جبران میکنم .من یک لینک باکس دارم که می تونید بدون قرار دادن
لینک باکس در وبلاگتون لینک ارسال
کنید وآمار بازدید وبلاگ رو چند بابرابر کنید .
شمارو هم در وبلاگم لینک میکنم منتظر هستم .یاعلی
آدرس لینک باکس .www.0611.2ir.ir
Email: naser_haker2003@yahoo.com

بهار شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 22:30

سلام.
خواهش می کنم اگر برایتان مقدور بود یک دعوتنامه از پارسا اسپیس برای من بفرستید.
سپاسگزارم. با احترام٬ احمدی

کامل شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:43

سلام دوست عزیز خیلی ممنون می شم اگه یه دعوت نامه ژارسا اسژیس برام بفرستی خیلی خیلی ممنونم

صدف سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 17:14

سلام ممنون میشم اگه برام دعوتنامه پرشین گیگ و پارسا اسپیس بفرستین .مرسی

سهراب دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:31

سلام!
خوبید؟!
اگر امکان داره براتون یه دعوتنامه پارسا اسپیس برام بفرستید!
ممنون میشم!
xsos666@gmail.com

تازه های IT شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:15 http:// www.it-eng.blogfa.com

سلام خدمت شما دوست و همکار وبلاگ نویس.
ممنون میشم اگه واسه منم یه دعوت نامه پارسا اسپیس و پرشین گیگ بفرستی.

فربد چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:15 http://ferrydanlod.mihanblog.com

سلام من واقعا کلیک کردم!
توروخدا واسم دعوت نامه پارسا اسپیس بفرستین!
نیاز دارم
خیلی متشکرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد